donderdag 10 december 2009

Broekpakje met T-shirt

Patroontje komt uit Ottobre 6/2009
Het is het zelfde pakje als eerder op mijn blog maar met andere stofjes (dezelfde stofjes zoals in het tijdschrift)


Ik had het bijna verknoeit door overmoedig te worden op mijn overlock ...
Ik zat per ongeluk een stukje in de mouw en heb het T-hirtje beetje moeten versmallen
maar gelukkig had ik iets teveel naadwaarde waardoor het niet zoveel opvalt

Ook hier heb ik de rits vooraan een stukje laten doorlopen op de rug. Dan moet ik niet telkens het volledige pakje uitdoen als ik de pamper moet verversen... Dat maakte het er wel niet makkelijker op
Ben best wel tevreden van het resultaat en vind de stofjes super...
jammer dat ze zo duur zijn, anders sloeg ik wel een paar meter in...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten